Filmy dziecko, policja, ucieczka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje dziecko, policja, ucieczka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Mały Krishna pracuje w cyrku, by odpracować dług za podpalony w złości motor brata. Kiedy cyrkowcy wyjeżdżają, zostawiając go samego i bez pieniędzy, zrozpaczony udaje się do najbliższego miasta. Tam trafia w kolejne kłopoty, zderzając się z okrutną rzeczywistością miejskiego tygla; stopniowo zaczyna jednak odnajdywać dla siebie miejsce w złożonych strukturach społecznego marginesu. Prostytutki, narkomani, żebracy stają się jego nową rodziną.

Danton

7,3
W rewolucyjnej Francji szaleje terror. Na posiedzeniu Komitetu Ocalenia Publicznego Billaud Varenne oskarża Dantona i jego przyjaciół o działalność kontrrewolucyjną. Robespierre nie zgadza się w sprawie sądzenia...
McCallisterowie wyjeżdżają na święta, lecz w wyniku pomyłki Kevin wsiada nie do tego samolotu co powinien. W związku z tym dociera do Nowego Jorku, gdzie musi przetrwać okres, zanim jego rodzina go odnajdzie.


Ten serial to pełna zabawnych przygód historia o tym, że w miłości tak jak na ringu wszystkie chwyty są dozwolone. Ale zacznijmy od początku! Ona - Monika Milewska (Anna Mucha) i On - Artur Sagowski...(Filip Bobek) Monika zawsze miała "pod górkę". Opuszczona jako dziecko przez swoją matkę wychowywała się w domu dziecka. W dorosłe życie weszła z tekturowym pudełkiem pod pachą. Trzymała w nim zdjęcia i pamiątki z dzieciństwa. Monika wie, że musi liczyć na siebie i nikt za nią trudnych i ważnych decyzji nie podejmie. Jej życie to ciągła walka – dosłownie i w przenośni - Monika zarabia przecież na życie jako bokserka. Artur – wykształcony ekonomista z zamożnej warszawskiej rodziny, od dziecka realizował swoje pasje. Z sukcesami ścigał się w rajdach samochodowych a niedawno objął fotel prezesa w rodzinnej firmie. Nie ma w nim jednak cienia snobizmu, ani wywyższania się. Ceni sobie w ludziach dobro i tym też kieruje się w życiu. Ona - licząca każdy grosz i On – podpisujący milionowe kontrakty. Na dodatek, każde z nich z poukładanym już życiem osobistym… I jak teraz wrażliwy twardziel Artur ma porzucić swoją piękną dziewczynę, a Monika zostawić chłopaka, z którym jest od lat? Jakby tego było mało: są miliony Artura, na których wielu, także członków rodziny patrzy z zazdrością i myśli tylko o tym, jak się do nich dobrać. Jest bokserski talent Moniki, na który stawia jej chłopak i promotorzy bokserscy…
Ostatni dzień wojny. Poranek pierwszego dnia pokoju. Pokazać tej szczególnej nocy losy młodego człowieka uwikłanego w okupacyjną przeszłość, zmęczonego bohaterstwem, przeczuwającego inne, lepsze życie. Cóż to za piękny temat do filmu. Tej szczególnej nocy spotyka się przeszłość z przyszłością - i zasiada do jednego stołu. Przy akompaniamencie tang i fokstrotów bohater filmu, Maciek Chełmicki, szuka odpowiedzi, jak żyć dalej - jak zrzucić dławiący bagaż przeszłości, rozwiązuje odwieczny dylemat żołnierza. Słuchać czy myśleć. A jednak Maciek zabije...
Will Francis, wraz ze swym przyjacielem i współpracownikiem Sandym, prowadzi dobrze prosperującą londyńską firmę, specjalizującą się w architekturze krajobrazu. Eleganckie biuro staje się obiektem zainteresowania małych włamywaczy. Will trafia na trop jednego z nich, młodocianego Miro. Zaprzyjaźnia się z jego matką, Amirą, emigrantką z Bośni. To powoduje komplikacje w jego związku z Liv, z którą jest od wielu lat.
Kiedy w wigilię Strzeżenia Wiedźm znika Wiedźmikołaj, Śmierć postanawia przejąć jego obowiązki.
17-letnia Maria Alvarez, mieszka razem z trzypokoleniową rodziną, w małym, biednym kolumbijskim miasteczku. Ciężar utrzymania rodziny spoczywa na niej, ponieważ jako jedyna zarabia. Pracuje na plantacji róż, ale po kolejnym nieporozumieniu z szefem, rzuca pracę i zostaje bez środków do życia. Przypadkowo poznaje Franklina, który proponuje jej przemyt heroiny do Stanów. Jeden kurs daje możliwość zarobienia dużych pieniędzy. Jednak świat narkotyków jest bezwzględny. Nie ma w nim miejsca na moralne dylematy.
Pieluchowy gang napada na szkołę w Tromaville i bierze jako zakładników uczniów jednej z klas. Jak zawsze w takich sytuacja pojawia się Toxie i krwawo rozprawia się z napastnikami. Niestety podczas wybuchu bomby zostaje przeniesiony do alternatywnej rzeczywistości, a jego miejsce w Tromaville zajmuje złe alterego Noxie.
Cud w Mediolanie” zrealizowany trzy lata po “Złodziejach rowerów” przez duet Vittorio De SicaCesare Zavattini świadczy o odwrocie włoskiego reżysera od czystego neorealizmu. Jest tym dla De Sici, co „Noce Cabirii” dla Federico Felliniego – problemy społeczne powojennych Włoch ustępują rzeczywistości sacrum i profanum, pobożności instytucjonalnej i ludowej, mieszance pogaństwa i religii. To, co w „Złodziejach rowerów” de Sica jedynie zaznaczył na marginesie poprzez wprowadzenie postaci wróżbitki, w “Cudzie w Mediolanie” wybucha z pełną, prostoduszną siłą. Mały Totò znaleziony w zagonie kapusty, a obdarzony łaską czynienia cudów, ratuje swych przyjaciół z opresji i sprawia, że ulatują na miotłach do nieba, zostawiając za sobą pałace bogaczy, lepianki żebraków i przepych Duomo. Nakręcony w 1951 roku film de Sici został nagrodzony Złotą Palmą wraz ze szwedzkim filmem „Fröken Julie”, ekranizacją dramatu Strindberga, w którym panna z arystokratycznych sfer zakochuje się w służącym. Tym żyła Europa początku lat 50.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…